StressLevelMidnight's profile - Class of 2024

Stats: 162 / 2.75 / T4

1-4

years

User notes

StressLevelMidnight left no wisdom for future applicants...

Rank
2020-2021
Result App type FW Resident Schol... Sent Sent raw Received Received raw Complete Complete raw UR UR raw UR2 UR2 raw II II raw Decision Decision raw
76 American University Accepted Unknown $120,000 Dec 18 2020-12-18 Dec 18 2020-12-18 Jan 07 2021-01-07 Jan 22 2021-01-22 Jan 26 2021-01-26
50 Baylor University Waitlisted Unknown Dec 23 2020-12-23 Dec 29 2020-12-29 Dec 29 2020-12-29 Feb 02 2021-02-02
83 Brooklyn Law School Pending Unknown Feb 05 2021-02-05 Feb 06 2021-02-06 Feb 06 2021-02-06 Feb 06 2021-02-06
111 Chapman University Accepted Unknown $141,000 Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Nov 30 2020-11-30 Jan 04 2021-01-04
118 DePaul University Accepted Unknown $105,000 Jan 02 2021-01-02 Jan 02 2021-01-02 Jan 05 2021-01-05 Jan 06 2021-01-06 Jan 19 2021-01-19
93 Drexel University Accepted Unknown $105,000 Nov 27 2020-11-27 Nov 28 2020-11-28 Nov 30 2020-11-30 Nov 30 2020-11-30 Dec 22 2020-12-22 Jan 05 2021-01-05
90 Florida Internationa... Pending Unknown Feb 13 2021-02-13 Feb 15 2021-02-15 Feb 15 2021-02-15 Feb 15 2021-02-15
96 Louisiana State Univ... Waitlisted Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Dec 08 2020-12-08 Jan 22 2021-01-22 Jan 27 2021-01-27
62 Loyola Marymount Uni... Rejected RDregular decision Nov 28 2020-11-28 Nov 28 2020-11-28 Nov 30 2020-11-30 Feb 16 2021-02-16
70 Loyola University—Ch... Pending RDregular decision Jan 21 2021-01-21 Jan 22 2021-01-22 Feb 02 2021-02-02
67 Northeastern University Pending Unknown Dec 19 2020-12-19 Dec 21 2020-12-21 Dec 21 2020-12-21
47 Pepperdine University Waitlisted Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Dec 11 2020-12-11 Feb 05 2021-02-05
107 Santa Clara University Pending Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 30 2020-11-30 Nov 30 2020-11-30
129 Seattle University Pending Unknown Jan 31 2021-01-31 Feb 03 2021-02-03 Feb 03 2021-02-03
105 Stetson University Accepted RDregular decision $60,000 Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Feb 02 2021-02-02
136 Suffolk University Pending RDregular decision Feb 05 2021-02-05 Feb 06 2021-02-06 Feb 18 2021-02-18
56 Temple University Waitlisted RDregular decision Jan 09 2021-01-09 Jan 09 2021-01-09 Jan 11 2021-01-11 Jan 14 2021-01-14 Feb 11 2021-02-11
54 Tulane University Rejected Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Nov 29 2020-11-29 Jan 19 2021-01-19
47 UArizona Waitlisted RDregular decision Dec 18 2020-12-18 Dec 18 2020-12-18 Jan 04 2021-01-04 Jan 05 2021-01-05 Feb 25 2021-02-25
59 UCalifornia (Hastings) Waitlisted Unknown Nov 27 2020-11-27 Dec 30 2020-12-30 Dec 30 2020-12-30 Dec 04 2020-12-04 Dec 15 2020-12-15
74 UDenver Accepted Unknown Dec 21 2020-12-21 Dec 22 2020-12-22 Dec 23 2020-12-23 Jan 15 2021-01-15
96 UHawaii Rejected Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Dec 11 2020-12-11 Dec 22 2020-12-22
67 UMiami Hold RDregular decision Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Feb 11 2021-02-11
62 UNevada—Las Vegas Pending Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Nov 30 2020-11-30
83 USan Diego Waitlisted Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Nov 24 2020-11-24 Jan 28 2021-01-28
148 USan Francisco Accepted Unknown $75,000 Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Jan 08 2021-01-08
96 USouth Carolina Waitlisted Unknown Nov 24 2020-11-24 Nov 25 2020-11-25 Nov 25 2020-11-25 Nov 26 2020-11-26 Dec 16 2020-12-16
Featured
👍 Chat vibe: 0 👎
main_chatroom Rooms: General Big mad Advice
  • 11:44 RuralSmoggyMastiff: @pilkyboids: no problem! I think because they've all been through the law school admissions process they know how stressful it can be and are likely to get it done faster
  • 11:47 pilkyboids: @RuralSmoggyMastiff: Thanks that makes sense! Ha makes me a lot less scared to drop the news on them
  • 11:48 IcicleBumpkin: told my boss the other day. super fricking supportive
  • 11:48 odovek: I was at a small firm with 5 people and they were kinda planning on/hoping i would be there basically my whole career, deciding when to tell them and all that was probably the most stressful part of admissions for me
  • 11:48 IcicleBumpkin: so nice. then said "tell me before you make your final decision. I want to try to keep you"
  • 11:48 IcicleBumpkin: I was blown away
  • 11:48 DevilishSkillfulBracke: @IcicleBumpkin: that's so cool
  • 11:48 DevilishSkillfulBracke: I love when bosses are supportive
  • 11:49 FrankieTheTankie: okay welp I am getting the feeling Berk either really liked my application or is just passing it around for everyone to laugh at real quick before they R me
  • 11:49 FrankieTheTankie: *nervous laughter*
  • 11:49 RuralSmoggyMastiff: Yes definitely worth mentioning that my law firm fully expects paralegals to only stay for two years so they were super supportive but also already knew we'd both be moving on
  • 11:50 IcicleBumpkin: I think folks are also more understanding this year b/c of COVID. just lots of folks reexamining stuff (as we see from app volume)]
  • 11:50 K-justwaiting: UVA wave going on but should we not read into it? I know UVA is doing its own thing fr fr and when they conduct interviews they get back to people pretty quick right?
  • 11:51 K-justwaiting: *small wave idk if you can even call it that lol
  • 11:51 trinab: Anyone else hoping for a Suffolk wave today
  • 11:52 JAlfredPrufrock: @trinab: yeah it’ll be 2 weeks tomorrow since I went UR
  • 11:52 JAlfredPrufrock: So I’m really hoping to hear back
  • 11:52 trinab: @JAlfredPrufrock: ooooh good luck! I just hit 3 weeks yesterday ugh
  • 11:52 trinab: *3 weeks complete
  • 11:53 JAlfredPrufrock: your stats are great tho!!
  • 11:53 VitaminD: CLS A wave
  • 11:53 trinab: @JAlfredPrufrock: thank you so much!! hope we both hear back soon
  • 11:53 K-justwaiting: clssss wave coming througgggh
  • 11:53 JuicemanOJ: guys, i'm really hoping that I get accepted to the part time program at John Marshall. however if I dont and I get accepted to southern or Northern illinois I will have to quit my job and go to school fulltime on the G.I Bill thats a huge risk because I have a Mortgage to pay. WHat would you guys do?
  • 11:53 K-justwaiting: can you get into pls without an interview right?
  • 11:54 masterofallfoursections: wait was there another CLS WL wave
  • 11:54 brendog: i do not plan on taking part in this cls A wave
  • 11:54 Tortally-Radical: Do you ever get rejection from a top school and think: "Good for you, law school, you made the right decision."
  • 11:55 prettylittlebird: Anyone else go UR2 at NYU? Good sign or bad sign?
  • 11:55 FrankieTheTankie: @JuicemanOJ: I think you're a strong bet for JM, fingers crossed for you man
  • 11:55 legallyblonde214: Hi friends :) has anyone been stuck on UR1 at penn for awhile? im still UR1 from 1/5 *cries*
  • 11:55 JuicemanOJ: @FrankieTheTankie: thanks brother I really hope so man!
  • 11:55 brendog: aw cmon @tortally-radical you shouldn't get that down on yourself (as someone who does get that down on themself)
  • 11:55 nota999: @Tortally-Radical: Every decision that went against me came with a "Your loss, ****ers"
  • 11:56 masterofallfoursections: ive been UR1 at NYU since December 14 lmao
  • 11:56 ImportedSwiftPug: I respect GULC for slogging through the mountain of applicants every day
  • 11:56 Tortally-Radical: I feel that but also when we are talking about the tippity top schools I don't think its self-deprecating to recognize I am very likely not the best person for the job
  • 11:57 pilkyboids: @nota999: lol yes
  • 11:57 Tortally-Radical: If anything I think I would lose respect for the institution if they let me in hahhaa
  • 11:57 brendog: @Tortally-Radical: feel you. i attacked my harvard R, berk R, and ucla WL with humor
  • 11:57 FrankieTheTankie: @Tortally-Radical: lmao yeah I feel that, on some level I applied to some schools that I will be slightly relieved to be rejected from
  • 11:58 trinab: @JAlfredPrufrock: it's 2-4 weeks from when it was listed as complete, right?
  • 11:58 pizzalover1212: will American accept students today or keep everyone hanging for a little longer
  • 11:58 CEOofShotShooting: Eh I disagree. Ive met a lot of the tippity top of law schools admits and they may ja e one decent logical reasoning their common sense seems to b lacking
  • 11:58 nota999: @Tortally-Radical: The biggest difference between you and those people you're thinking are the "best [people] for the job" mostly comes down to confidence. I mean, Giuliani went to NYU, after all.
  • 11:58 CEOofShotShooting: Geeze. At least they can type
  • 11:58 FrankieTheTankie: It's not that the big school are really so much tougher, it's the pomp and circumstance and nonsense...it looks exhausting
  • 11:59 Tortally-Radical: I dunno nota, I still count on my finger
  • 11:59 IcicleBumpkin: guiliani went to NYU?
  • 11:59 Tortally-Radical: fingers* I did not lose 9
  • 11:59 NicklausCopernicus18: Giuliani wasn't totally insane at one point, it's worth noting
  • 11:59 NicklausCopernicus18: the rot set in in his brain over many years
  • 11:59 NicklausCopernicus18: he started out just racist and authoritarian
  • 11:59 brendog: alan dershowitz for example. idiot who went to harvard law
  • 11:59 DropoutBear: Yup
  • 11:59 NicklausCopernicus18: it would take years before he would completely lose his mind
  • 12:00 nota999: @Tortally-Radical: If being good at math was a requirement of being a lawyer, then the bar and the bench would suddenly be a lot emptier.
  • 12:00 TheOther51: Dershowitz is more crazy than an idiot
  • 12:00 FrankieTheTankie: @nota truth
  • 12:00 Tortally-Radical: true say
  • 12:00 NicklausCopernicus18: Dersh is objectively brilliant
  • 12:00 NicklausCopernicus18: just immoral
  • 12:00 DropoutBear: There are people at school who are evil but still smart
  • 12:00 LiquidSolid: Dershowitz went to Yale
  • 12:00 brendog: oh my b
  • 12:00 NicklausCopernicus18: Yeah he just teaches at Harvard
  • 12:00 FrankieTheTankie: I think about 20% of what gets shaded as brilliance in Dersh is shameless, willful bad faith, but sure
  • 12:00 brendog: gotcha
  • 12:01 BoysDoFallinLove: anyone familiar with the SEO Law program?
  • 12:01 K-justwaiting: not crazy familiar but I've people speak highly about the program
  • 12:01 K-justwaiting: check reddit for some personal anecdotes!
  • 12:01 nota999: I got emails about it, but didn't look too much into it since it sounded like it was aimed at people with different goals from me @boysdofallinlove
  • 12:02 BoysDoFallinLove: @nota999: ah I see. Same kinda I want to do PI but wouldn't mind the support. I am wondering whether it's worth updating schools to let them know about the interview?
  • 12:02 ColossalHyrax: oh my god I missed an email to interview with Columbia
  • 12:03 ColossalHyrax: they just sent me an email asking if I was still interested bc they hadn't heard from me
  • 12:03 SomberLumpySquid: ohno
  • 12:03 masterofallfoursections: my spam box is so empty lmao
  • 12:03 yearningtolawyer: oh no
  • 12:03 FrankieTheTankie: @ColossalHyrax: nooooo at least they reached out again!!
  • 12:03 ColossalHyrax: idkkkk what to doooo ughhh
  • 12:03 masterofallfoursections: oh shoot
  • 12:03 masterofallfoursections: was it in your spam?
  • 12:03 ColossalHyrax: it must've been! I clear it out often and must have not seen it
  • 12:03 nota999: @BoysDoFallinLove: I don't know how many people get invited to interview, but assuming it's fairly exclusive it might not be a bad idea. I think the better idea would be waiting until you have a result from it, but the interview could maybe be okay too.
  • 12:05 odovek: I finally answered one of the spam calls that I have been getting form CA numbers every day and it was LSATMax lol
  • 12:06 brendog: i'll answer any call these days
  • 12:06 nota999: speaking of interviews though, not me anxiously checking my email every break I can take to see if the blume interview invite is in there lol
  • 12:07 nota999: Even now that my cycle is over it's not really OVER over yet because I need to know how much I'll be paying at Gtown, even if no matter what happens there it'll be a good amount.
  • 12:08 brendog: best of the best of luck hope that email comes soon
  • 12:09 nota999: fingers crossed! The application for the blume closed today, so hopefully that means that I'll know in the next couple days if I'm interviewing. I think if I get to the interview stage, I've got a pretty good shot of getting the actual scholarship since I tend to interview well.
  • 12:10 AccurateMomentousWildebeest: Did CLS only accept two people?
  • 12:10 nota999: But even if I don't get it, just getting to the interview stage gets you a public interest fellowship, which doesn't come with a scholarship but does get you access to some networking events and stuff like that, as well as a nice resume line.
  • 12:11 nextbooks: What are today's expected waves?
  • 12:11 masterofallfoursections: what does it feel like to get accepted to cls
  • 12:11 SomberLumpySquid: Yeah I was thinking it might take like a week or so on interviews for blume maybe??
  • 12:11 brendog: columbia will have an incoming class of 2 students
  • 12:12 pilkyboids: @nota999: Best of luck, hope all the pressure's off on you now and you can get the rest of the process done lickety split
  • 12:12 nota999: @SomberLumpySquid: I think there's a possibility it might come a bit sooner, since I sent in my app a few days ago and hopefully they started reviewing it not long after that. But more than anything I just wanna knooooooow
  • 12:12 masterofallfoursections: I am getting anxious with CLS... I feel like im heading towards a WL :(
  • 12:12 masterofallfoursections: and if anyone says "no defeatism" @ me your address so we can fight
  • 12:12 SomberLumpySquid: @nota999: totally true, I hope they
  • 12:12 SomberLumpySquid: re reviewing like that!
  • 12:12 nota999: @masterofallfoursections: No defeatism, come at me.
  • 12:12 masterofallfoursections: and that is WL if I am lucky
  • 12:13 masterofallfoursections: @nota999: you tryna catch these weak grandma hands????
  • 12:13 SomberLumpySquid: I just submitted super recently so I guess I hadn't gotten around to thinking about the interview
  • 12:13 AccurateMomentousWildebeest: I'm in a weird spot with CLS because i thought i was definitely not getting it, then they gave me an interview and they are getting my hopes up too high
  • 12:13 nota999: @masterofallfoursections: I'll meet them with my nerdy noodle arms!
  • 12:14 nota999: honed with my daily workout of notary stamping lol
  • 12:14 LSHopeful2021: morning team. any violence expected today?
  • 12:14 brendog: yes as always
  • 12:14 nota999: @LSHopeful2021: Yes, between me and master
  • 12:15 nota999: from schools idk
  • 12:15 JAlfredPrufrock: the violence hasn’t stopped since September
  • 12:15 nextbooks: @nota999: kinky
  • 12:15 ThisIsAGoodUsername: agh ONE PERSON got into DU yesterday
  • 12:15 ThisIsAGoodUsername: why was that one person not me
  • 12:15 ThisIsAGoodUsername: lol
  • 12:15 masterofallfoursections: LMFAO
  • 12:15 LSHopeful2021: march already has us on edge
  • 12:15 BuffalentBuffalo: bro im so on edge
  • 12:15 ThisIsAGoodUsername: I'm approaching the awkward stage with my boss
  • 12:16 ThisIsAGoodUsername: of him being like "sooooooo...law school. that happening, orrrr"
  • 12:16 BuffalentBuffalo: im waiting on 12 schools after submitting late nov., aaaaahhhhhhhhhh
  • 12:16 masterofallfoursections: question... when should I send my LOCI to HLS? Is it better to be sooner than later?
  • 12:16 JAlfredPrufrock: I had two breakdowns and a panic attack today
  • 12:16 ThisIsAGoodUsername: @masterofallfoursections I think so!
  • 12:16 JAlfredPrufrock: so I get the “on edge” sentiment lol
  • 12:16 masterofallfoursections: kk thank you
  • 12:16 ThisIsAGoodUsername: @jalfredprufrock i'm sorry friend :(
  • 12:16 nota999: @JAlfredPrufrock: That...doesn't sound healthy. You might want to try to find the space to take a breather from this process for a bit.
  • 12:16 JinxCatmilton: @ThisIsAGoodUsername: just rip off the band aid,
  • 12:16 masterofallfoursections: I plan to ride this HLS WL for as LONGGGG as I can. Pain awaits me this summer :')
  • 12:17 LSHopeful2021: did CLS really drop 2 acceptances and then bounce
  • 12:17 GiantCrookedEarwig: @master I think spivey and other consultants say the best time is like 1 day before seat deposit so your interest is fresh in their mind when they start to pull from WL
  • 12:17 BuffalentBuffalo: same, ima be on hella waitlists this sumer
  • 12:17 JinxCatmilton: @JAlfredPrufrock: oh no! I hope youre taking a break
  • 12:17 ThisIsAGoodUsername: @jinx I can't! I need to get into my effing schools here before I do LOLOL so I keep just. being like "lol no news yet teehehehehee DONT FIRE ME"
  • 12:18 JinxCatmilton: @ThisIsAGoodUsername: what kind of job is it? Im currently a legal assistant so I literally said yeah im gone in august lol
  • 12:18 ThisIsAGoodUsername: oh no I'm full time career and old AF, high level marketing career.
  • 12:18 ThisIsAGoodUsername: lol
  • 12:18 JinxCatmilton: Ohhhhhh
  • 12:18 ThisIsAGoodUsername: it's a huge switch. I pay my mortgage and have student loan debt from undergrad and grad school. realllllly gotta stretch this as long as I can
  • 12:19 ThisIsAGoodUsername: which is why I'm like HELLO DU, HELLO CU, LET A GIRL IN
  • 12:19 JinxCatmilton: @ThisIsAGoodUsername: yeah i wouldnt say anything until you have a couple of acceptances
  • 12:19 JinxCatmilton: ugh im sorry
  • 12:19 JinxCatmilton: i can imagine its stressful
  • 12:19 ThisIsAGoodUsername: all my As are out of state and such a big stress to my marriage in general
  • 12:19 ThisIsAGoodUsername: i just like...y'all have the application and you know I want in, JUST BE COOL GIMME A YES OR NOoooOoOooO
  • 12:19 ThisIsAGoodUsername: this is what I scream to my ceilings at night
  • 12:20 JinxCatmilton: I felt that in my soul ^
  • 12:20 FinancialEsq: @ThisIsAGoodUsername: how did you tell your boss you were applying?
  • 12:20 sunflowervol6: does anyone know that if you go complete at a school but take the LSAT after going complete, does that school get your new LSAT score?
  • 12:21 OutgoingShrimp: they do
  • 12:21 sunflowervol6: oh word okay thanks !
  • 12:21 JAlfredPrufrock: I just need one A so I can relax a little, but if I don’t get in anywhere my prospects are pretty bleak, as I have to stay at a job I hate, living with my parents in Shithole Town, Middle of Nowhere, with zero social contacts outside of my immediate family
  • 12:21 JAlfredPrufrock: So yeah that’s what induces my panic attacks lol
  • 12:22 ThisIsAGoodUsername: @financialesq it was at my yearly review actually LOL! He was like "are there any things for the future you see here, or any things you want to be added to your plate?" and I was teetering back and forth and was like F it. I said listen I am really interested in utilizing my marketing background to make a change in privacy law and so I took the LSAT. no big changes will come until next fall, but if I could be involved in meetings with our lawyers about terms and conditions moving forward, that'd
  • 12:22 ThisIsAGoodUsername: and initially he was like "oh hell yeah, I hate meeting with lawyers" but I think he's starting to catch on like "oh...you would leave here." lol
  • 12:22 AnonBean: anyone point me to a helpful LOCI guide?
  • 12:22 JAlfredPrufrock: It doesn’t help that people with much better stats than mine have gotten only Rs and WLs
  • 12:22 AnonBean: Specifically, the formatting
  • 12:23 JAlfredPrufrock: And that the overall consensus is that intentional applicants have it a lot worse
  • 12:23 kitkatpattywack: @ThisIsAGoodUsername: HEY
  • 12:23 ThisIsAGoodUsername: hiiiieeeeeeee!!!!
  • 12:23 kitkatpattywack: I've been waiting for you!!!!
  • 12:23 ncan360: sorry if this is a dumb question, but will/should we usually get all decisions by seat deposit deadline? I have heard back from <50% of schools, applied in early dec
  • 12:23 ThisIsAGoodUsername: @jalfredprufrock honestly for real, you do. I wish I could make that better.
  • 12:23 dkh2020: If I keep missing the cls waves I may lose my mind
  • 12:23 ncan360: I have one with an April 1 scholarship deadline
  • 12:23 ThisIsAGoodUsername: all of my seat requests are April 1
  • 12:23 FinancialEsq: @ThisIsAGoodUsername: thats great, have you gotten those opportunities yet?
  • 12:23 kitkatpattywack: @ThisIsAGoodUsername: you know how I called that school on Thursday after not hearing from them
  • 12:24 ThisIsAGoodUsername: YES
  • 12:24 kitkatpattywack: and they moved me from received to UR the same day
  • 12:24 kitkatpattywack: I got in yesterday!!!!
  • 12:24 kitkatpattywack: So quick!!
  • 12:24 WastefulDelicateEchidna: @ncan360 same it's v stressful
  • 12:24 ThisIsAGoodUsername: oh my god OH MY GOD CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!
  • 12:24 kitkatpattywack: like less than 2 business days
  • 12:24 ThisIsAGoodUsername: AHHHHHHH!!!!!!!!!
  • 12:24 kitkatpattywack: See calling is a good thing!!!
  • 12:24 HorribleLittleFlamingo: My apps for LLS and Pepperdine have been complete for over 2 months with no decisions.... is that a bad thing...
  • 12:24 nota999: My work related problem right now is that it seems like my job is just pretending like I'm not leaving. They've known for months that I'll be leaving and roughly when, and I've told them that I want to be able to train my successor, but they're dragging their feet hard on hiring the person even though the training will take a while to get them up to where I am. But I'm leaving when I'm leaving either way. If they don't hire my replacement in time then that's on them.
  • 12:24 Kay: @ncan360: A lot of the schools I applied to said if you get your app in by "X Date" (usually February 15 or March 1), you'd hear back by April 1!
  • 12:25 ThisIsAGoodUsername: I AM ELATED FOR YOU!!!!
  • 12:25 kitkatpattywack: @nota999: when are you planning on moving to DC
  • 12:25 kitkatpattywack: thanks!!
  • 12:25 ncan360: @Kay: good to know! is that for HYS too?
  • 12:25 nervousreversesplitternc: my work expects me to keep working through law school
  • 12:25 ThisIsAGoodUsername: @financialesq yes and no. I've been tasked with rewriting our Ts and Cs but covid makes everything such a back burner issue
  • 12:25 nervousreversesplitternc: like im sorry but
  • 12:25 kitkatpattywack: absollutely not
  • 12:26 Kay: @ncan360: HARVARD "Applications submitted by the priority deadline are guaranteed a decision by April 1." YALE "Decisions for Regular Decision candidates will be posted online via the Yale Admissions Status Portal by April 1. Both Early Action and Regular Decision applicants have until May 1 to reply to an offer of admission."
  • 12:26 nota999: @kitkatpattywack: Current plan is to quit mid/late june and move in July to give my cat time to adjust to a new space and let me get acquainted with the new area.
  • 12:26 nervousreversesplitternc: their rationale is that I work from my computer and phone and don't ever have to physically be present in an office
  • 12:26 ThisIsAGoodUsername: @nota999 that's literally it. Not your problem. Not a single employer will look out for you the way you're looking out for them, and you've already gone above and beyond offering to help, which you do not need to do.
  • 12:26 nervousreversesplitternc: but still
  • 12:26 ncan360: @Kay: thank you!!!
  • 12:26 FrankieTheTankie: @nota awwwww good kitty parenting you love to see it